Utkast: Hej igen,  ...

Hej igen, 
 
Hann inte skriva så mycvket , ville ju inte missa gosspigirl.
haha, fast gjorde det iallafall,  Skulle Gå ut lite, för hampus och matihas smsade och sa att dom var utnaför.
Så när jag skule gå ut och titta om det var sant, som jag inte trodde,  Så såg jag ingen där .
Så jag sick till baka mot yttedörren , och då har dom så klart suttit i en buske och väntat på att skrämma mej ,
fyfan va jag blev rädd x)  hahah, vänta bara, 
 
Senare skulle vi åka och titta på Hund, 7 st 2 veckor gammla wales springer spanien :D
Som var inte större än ett marsvin, men såå hilma söta.
Får välja på att köpa en eller åka utomlands i november, efeter som  valpen inte kan va hemma sj x)
men jag vill ha hund och jag vill verkligen åka utomlands!
 aja, u ska jag få lite sömn i mej ;D
Ska va klar i tid i morgon !
Kanske tilloch med hinner titta klart på gossipgirl på morgonen ,
Nu ska jag gå och se vad ja ska ha på mej.








Örhängena jag köpte i går (:
Älskar dom !



Nån som vet hur man kan fixa sin blogg? :D


Kommentarer
Postat av: Nico

Jag ;) <3 kan visa i helgen ;) <3

2008-10-06 @ 20:42:36
URL: http://niivo.blogg.se/
Postat av: Nico

du är dum fall du nt ta hunden :O

2008-10-06 @ 20:43:57
URL: http://niivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0