Utkast: God Morgon ...

God Morgon !

Forfarande sjuk .
Vill nästan tillbaka till skolan , det är vekligen skit segt att sitta hemma och inte göra någonting hela dagnarna !
Känner mig som minst 100 år ! x)
men aja ska la sätta på en film till och värma mig lite te .
Måste plugga lite med, tyska arbetat ska ju vara klart imorgon, jag har inte kommit långt alls, + att man ska splea upp en dialog i klassen ! :S
Det är bara sätta igång  , men fösrt sova lite till :)


Ser farm imot helgen!

Kusin Ullis fyller år idag, så hon kommer till Vetlanda över helgen .
Vicky och lilla Alice kommer och hem från Tyskland :D
Så det ska bli kul ätt träffa dom på söndag .
Lördagen ska jag nog gå på stan (Om jag är frisk) , Hittat lite saker från H&M i katalogen . 
  


 



 


Kommentarer
Postat av: niico :)

Kmr du imon?

2008-10-09 @ 19:32:00
URL: http://niivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0