Tisdag !

Heejssevejs ;D


Vaknade nästan lika sen tidag också, hatar hösten man blir så trött då, fast älskar alla mysiga koftor och strumpebyxor som man kan använda då, :)
Först sklan då,
E-val
Matte
Bild
lunch
No
Svenska
sen slut, vid tvåtiden :)
Då stck nico och jag till gymmet, kuuul! Efter det solade vi en tund med , sköönt :)
Där blir  det verkligen  av att man tränar, ska nog börja träna där mist varje tisdag efter som fotbollssenongen är slut.
jag Ska fan börja träna mer och äta nyttigare , nu har jag bestämt mej! :)
fast undrar hur länge de håller ? (;
Ska springa en halvtimma eller nåt på bandet om jag hinner, men före det ska jag,

*    plugga SO ( ska ha läxförhöret på fredaag eftersom jag va sjuk när de andra gjorde det).
*    Skriva svenska uppsats,
*    plocka upp lite på rummet, ser ut som en jävla bomb slått ner där (;


Efter det finns det inget bätter än ett låångt varmt bad!
sen lägga mej, inte för sent ikv.

Imorron slutar vi också tidigt :D skööönt
Då ska jag, först byta en tunica på Gina som var för stor, och köpa en svart och en vit långarmad, alltid bra att ha på hösten ,
Sen ska jag nog hem och plugga lite till, efter det träning! :D
fast bara en timma på onsdagar, så fårse om jag åker ner till gymmet innan om nån vill föja med ?
Annars får jag hitta på´något annat ;D

HAHA, gårdagen var ju , Kul x)
Gympa 18-20, Efter det tänkte Jag, Olivia och Sandra Pröva Friskis&Svettis, eftersom det var hälsovecka såå var det gratis ;) haha

fick med mej Jossan också så vi stack bort till hövdingen efter gympan, men då "Ville" olivia och Sandra inte vara med :P
Så Jonna, jossan och jag fick träna med alla 50 + ensamma ;)
haha fan va alla där är vältränade , usch! Men kul vare!
Vi ska nog vara med på måndag eller torsdag med. 
 
Jag viiiilll på DIISCOO!
fyfan va kul det förra var! , Bara två veckor till nästa mogärde,  men två veckor är ändå låång tid!

Aja nu ska jag plugga
Puss&hejj!  <3

minnen <3
Bilden är innan ett withala disco i sjunan;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0