Soova,,

Heej !


Hemma igen nu, kvällen var skiit bra ! gör inte så mket att jag knappt har nån kännsel kvar  i fötterna ^,
Har inte hunnit skriva så ofta på bloggen men ska göra det mer nu :)'

Ska bli kul på  nästa disco, man kan ju åka till sävsjö eller jkpn på något dicor med :).
Hoppas morgondagen kommer bli lika bra, soova till misnt 10 i morgon ,
sedan ut å springa eller åka ner till gymmet om jag får ,ed  mej någon mer !  :)
Senar på kvällen blir det Sara och Elsas fest . Weah !

Söndagen ska jag tillbringa till sammans med  sötofölsedagsbarnet Grattis Nicolina ! :D<3,
kommer bli kul!
Komfa på innan det , Usch! måste gå upp tidigt då.

 Sen börjar ju skolan igen med, då är det bara att se fram i mot nästa helg ock LOV .
fredag fest, Lördag tävling och Hockey ... :D

Aja nu ska jag få lite sömn, Pusspuss !  <3
  duuuuu<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0