Söndag, 7 dagar lov! :)

hej bloggen!

Fredagen var bra, åkte till Sandra vid 7 tiden, där var Sara, Nico och sandra .
Feter det åkte vi till Mickan.
Senare träffade vi Jh, Branne, anando å Halil.
Gick runt lite (; kuul var det iaf.
men var tvungen att åka hem vid tio tiden, skulle  upp vid sex dan efter, tävling i tranemo.
Men kvällen var iallafall bra!
Skit trött på lördagen, sov hela  vägen ner.
Tävlingen gick bra, 2:a i trampett :D
Frida, vimåste träffas snart igen , hade jätte kul <3

Efter tävlingen skulle jag på HV me komfan ,Haha har fakits inte vatt på hockey innan x)
Träffade Maria och Sandra på Sibylla.
Käkade lite innan vi skulle träffa komfagubben , Hv var mycket bra fast dom förlorade mot modo :/ , du skulle föllt med nico.
Du får har de Bäst i London maria ! :) <3

Idag vaknade jag halv två, trodde jag iallafall, men hade ställ klockan åt fel håll när jag skulle byta till vintertid haha ,
Kollade lite åp Tvn och åt frukost, nu har jag lust att åka till gymmet, men vet inte, har inte lust att åka dit själv så får se.
Nu ska jag lägga in lite nu musik på mocilen, de kan behövas,
om nån timma ska jag  träffa nico.
Ikv ska nog hon jag Jh anando halil å sandra va :)

tkr om dej mest <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0