Lördag

Var och fikade med Nico på stan idag , kul :)
Efter det Gick vi lite på Stan , Vill ju hitta något till Discot .
Men det gjorde jag inte, hittade en höst  jacka på H&M och en Scarfs .
Efter det åkte vi till norrgårdshallen och tittade på innebandy.
Satte oss på fel siada av läktaren , på bortalagets Haha.
vetlanda förlorade med 2 - 6  tror jag det var. :/
Men Vetlanda var iaf mkt bättre ! :D
Efter det ahde vi kul och tog Masa kort .
usch , det började regna så vi åkte hem till nico .-
Åt MarengSwich ,
Sedan åkte vi hem till Bäckseda, var ute och gick i några timmar, skönt!

Mycket bar dag !

Nu ska jag Titta på en fim tror jag  ,  Ser fram imot imorgon ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0