Fredag !

Skönt med helg igen !  :)
Sitter är i min ensamhet och lyssanr på Absolut dance x)

Kvällen har vart de bästa. Först kolla på camprock hos Sandra, Sara Oscar och Jh var där , Filmen var mycket bra,
Jonas Brothrs är för jävla smygga !
Efter det stack Nico och jag ner på stan och träffade Hampus och mattias.
Mattias har huuumor ;D
Åkte hem till Hampus och kollade när har nördade sig vid datan , sen hem till Mattias . FAN vad jag älskar han hund, en såndär söt rynkig hund !:)
Bilder kommer,

Efter det skulle jag hem, hade inget att göra då, så träffade Dom ingen vid Öb,
för kallt så åkte hem till mej och kollade på tv och sånt , Nu har dom nyss gått till Vetlanda igen , lär ju ta Timmar dit härifrån,
aja, nu är jag riktigt trött, ska gå och lägga mej nu, så att jag orkar upp imorgon. Ska ju fika med Nico på morgonen, Mysigt ! :)
Efter det får vi se vad som händer.
På kvällen blir det gäeter, lite trist efetrsom alla ska ner till satn då verkar det som :/  men har inte träffat Anna på jätte länge så det ska bli kul ! :D




Hittade denna nån stans , stämmer :


Love while you
got Love to Give
Live while you
got Life to Live






Kommentarer
Postat av: Nico (:

Var nt jag ,ed och tittade på kamp rock er ? ;O





Hhaha x).



Kom dom till dej sen ? :P <33





Joo dom är skit snygga ;) <3

2008-10-04 @ 09:54:08
URL: http://niivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0