Must love dogs

Hej bloggen,



Då var det kväll igen ,

Hunnit med mycket idag, Vi cykalde til Norggårdshaleln å mötte anando, halil och nårra där, Jh kom ju med :) <3
Kollade lite på basket lr nåt där se  satck vi till hövdingen för sandra skulle träna handboll,
Hade egentligen inte lust att träna gympa idag, men de  blev det iaf en stund. 
Kvällen , Var hemma och myste, kollade på Must love dogs, ( Matte söker husse )
Älskar den filmen, hunden som hon äger är så jävla söt !
bara två veckor tills jag får min sööötnos :)
Imorgon, Tror Mamma och jag ska till Växjö, Behöver ett par varmare skor och en Jacka, sen har ju Monkey öppnat med.
Nu så ska jag lyssna på musik & Sova,




God Natt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0