Tisdag!

Dagen:

|dag har jag gäspat igenom hela skoldagen , har verkligen varit jäte trött !
Men hade en kort dag som tur va ..
Efter skolan slingade jag håret, lite blondare bara (:
USCH,  va pinsamt, när jag hade fått gegget i håret och hon satt på en såndär sak över huvet så var jag så jävla trött så jag somnade ! :S
men sova säkert bara en halvmin eller nåt haha .

Efter det plugg :/
Hemkunskaps prov imorgon, Fattar inte varför man ska ha prov i HK,  Det räcker ju att man kan laga mat & baka ?
 
Kvällen: Ska nog springa på bandet å träna lite det kan behövas!
Eftersom jag är jättetrött så ska jag nog sova efter det ,(:

Morgondagen:
vet inte redigt vad ja ska hitta på, tror jag skulle va med Nico, men Sandra, Sara ,& Elsa skulle till gymmet så vi kanske hänger på fåse, Vill uju hinna träffa jH med,
Vi sju ska jag iallafall ha gympa träning, träning i Vetlanda i helgen haha (:

jag villlvillvill att det ska bli fedag nununu! (: <3

men ska springa nu troro jagm  måste barakunna hemkunskapen först, Puss ♥


Nån som ve varför det inte går  lägga ut kamerabilde på bloggen ?! :O funkar bara med bilder från mobilen juh! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0