Helg! (Y)

Hejj! det var ett tag sedan ,
Har verkligen inte hunnit blogga en enda sek, No provet, träning och massa annat , men mnu är det ju helg så hinner ju blogga desto mer. (:

Skolan idag med då, känndes inte som fredag ! 
 Första lektionen var Tyska, tråkit, skulle valt spanska ! 
Efter det hade vi matte tror jag, sen var det data.
Efter det var det lunch, sedan No.
Fick tillbaks NO proven,
Efter det var det idrott :D Det bästa ämnet :)
Körde "Indiansmyg" 
Sandra, Nico och jag var på ett lag..
Man ska typ Samla poäng utan att nårra som sitter på en tjockis matta ser en ...
så ska man va bakom massa redskap..
hahah , för dom inte skull känna ogen mej o Nico så bytte vi tröjor! x)
HAha funkade,
hahahh men ska inte berätt va som hände sen... ! :P
Sista lektionen va iaf So, Slapp lekton .
Sen vare HELG Igen!
Va me Jh en stund, kollade på non bra film , men glömt va den hette ,  mysit <  3
Senare åkte Pappa och jag och köpte min cykel, så nu kan jag cykla igen ! :)

 +

idag Hämtade vi "good as goold"  , som den hette från börjam , Kelly heter hon nu..
Kommer bilder efter som kameran funkar nu!
Ska nog sätta på en film och mysa med Kelly <3


Imorgon vet jag inte vad som händer, får vi se, Ska iallafall på gympa uppvisnig vid elva på Volvo!:S
Usch , men den är ju bara en kvar som tur är.. efter det  pratade Jossan och jag omatt åka ner till gymmet, får se om det blir så.

Men nu ska jag Mysa ner i soffan emd Kelly :D
Sötasthuund!

(Kommer lite bilder från förra helgen med ! )


Puss!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0